ubezpieczenie zdrowotne

Ubezpieczenia zdrowotne prywatne, to polisy coraz bardziej popularne wśród Polaków. W połowie 2020 roku miało ich kilkanaście procent więcej osób niż rok wcześniej. Na rynek ubezpieczeń zdrowotnych światło rzuca analiza Polskiej Izby Ubezpieczeń. Jesteście ciekawi co z niej wynika? Przekonajmy się!

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/ubezpieczenia-zdrowotne-prywatne/ 

Ubezpieczenie zdrowotne prywatne – dane 

Z analizy Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że ubezpieczenia zdrowotne towarzyszą już ponad 3 mln naszych rodaków. Są to dane zgromadzone za I półrocze 2020 roku.

Oznacza to, że w w obecnych roku zainteresowanych ubezpieczeniami zdrowotnymi było o 13,1% więcej, niż rok wcześniej. Na tego rodzaju ubezpieczenia Polacy wydali pół miliarda złotych.

Polska Izba Ubezpieczeń podsumowuje: 

,,POMIMO KRYZYSU, UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE ZYSKAŁY NA ZNACZENIU. UBEZPIECZYCIELE SZYBKO DOPASOWALI OFERTĘ DO POTRZEB KLIENTÓW, M.IN. POPRZEZ TELEMEDYCYNĘ.’’

Prywatne ubezpieczenie zdrowotne

Pandemia koronawirusa przyczyniła się do nabywaniu polis na zdrowie. Takie wnioski mogliśmy zaobserwować głównie na wionę, czyli na początku wprowadzenia lockdownu. Opinią ekspertów przykładaliśmy znacznie większą wagę do swojego zdrowia i higieny.

Doradca zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń Dorota M. Fal informuje: 

,,TREND TEN ZAOBSERWOWALIŚMY ZARÓWNO W UBEZPIECZENIACH INDYWIDUALNYCH, JAK I GRUPOWYCH. PODCZAS PANDEMII WZROSŁO ZNACZENIE POLISY ZDROWOTNEJ RÓWNIEŻ JAKO BENEFITU PRACOWNICZEGO. WIELU PRACODAWCÓW ZDECYDOWAŁO SIĘ NA JEJ ZAKUP DLA PRACOWNIKÓW – TAK KOMENTUJE DOROTA M. FAL, DORADCA ZARZĄDU POLSKIEJ IZBY UBEZPIECZEŃ.’’

Jakie są zalety ubezpieczenia zdrowotnego?

Głównymi zaletami, które możemy zaliczyć do posiadania ubezpieczenia zdrowotnego jest przede wszystkim dostęp do wysokiej jakości specjalistycznej opieki bez konieczności wieloletniego oczekiwania na wizytę.

PIU zauważa, że po wybuchu pandemii, firmy ubezpieczeniowe elastycznie wpasowały się do obecnej sytuacji. W ofercie znalazła się między innymi:

  • obsługa online,
  • usługi telemedyczne, 
  • pomoc psychologiczna dla osób, które nie potrafiły poradzić sobie w czasie kryzysu itd.

Dorota M. Fal dodaje: 

,,MOŻLIWOŚĆ ZARAŻENIA SIĘ I LĘK PRZED KORONAWIRUSEM SPOWODOWAŁ NAGŁY WZROST ZAPOTRZEBOWANIA NA USŁUGI TELEMEDYCZNE. W POCZĄTKOWEJ FAZIE PANDEMII OK. 80-90 PROC. KONSULTACJI Z LEKARZAMI ODBYWAŁO SIĘ ZDALNIE.’’

Zobacz też: http://www.bibsystem.pl/dzialalnosc-regulowana-czym-sa-zasady/ 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here